Metin2 Mod Güncel Hack 16.09.2014 7x-Çekme-Oto Pot-Oto Skil Mod Hilesi Videolu

En çok tercih edilen ücretsiz Metin2 TR Hileleri arasında olan Metin2Mod hilesinin 7xli sürümünü bugün sizlerle paylaşacağız. Metin2Mod Launcher Hilesi ile exp kasabilir, balık tutabilir, boss veya metin taşı bulup kesebilirsiniz. Normal bir Exp bot hilesinde olması gereken tüm özellikleri bünyesinde barındırır. Metin2Mod hilesinin 7xli sürümünü aşağıdaki indirme linkleri bölümünden indirebilirsiniz. Hileyi sorunsuz bir şekilde kurabilmek ve çalıştırabilmek için kesinlikle ve kesinlikle videolu anlatımı izlemelisiniz. Hilede sorun yaşarsanız iletişim bölümünden bizle irtibat kurunuz. Bol exp kasmalar. Yazılı olarak kısa kurulum anlatımı * İlk olarak sitemizdeki alternatif indirme linklerinin herhangi birinden Mod hilemizi indiriyoruz. * İnen RAR dosyamızı sağ tıklayarak buraya...

LOL Yeni Harita (Map) Sihirdar Vadisi

Merhaba Megaarsiv Okuyucuları, Sizlere league of legends‘a gelecek olan yeni sihirdar vadisini paylaşıcam. Mapi beklemenize gerek kalmadan kullanıma geçebilirsiniz. Öncelikle uyarı olarak birkaç şey söylemek istiyorum. - Harita riot games’den orjinal olarak çıkmadığından daha tam olarak her şeyi tamamlanmış değildir. Bilgisayarınıza güvenmiyorsanız kasma yapabilir. İndirmeyin .. - Bu harita ile ranked (Dereceli) maçlara girmenizi tavsiye etmem 1-2 hatası olduğu için skill gözükmeme ya da farklı hatalar çıkarabilir. Haritanın Orjinal Linki İndirme Linki Kuruluma geçmeden önce C ya da D: de bulunan riot games klasörünün içindeki league of legends klasörünün yedeğini alın  Kuruluma Geçelim :   - .Rar dosyasının içindeki tüm...

Ezreal İtem Build (Guide) – Ezreal İtem Rehberi S4

Merhaba MegaArşiv Okuyucuları, Bu yazımda sizlere ezreal hakkında nasıl item dizilir, oynanışı ve 1-2 tane kendi şahsi fikirlerimden bahsedicem . Öncelikle ezreal denilen hero bana göre kesinlik q skiline dayalı oynanmalıdır. Bazı profesyonel oyuncuları izlediyseniz saldırı hızı botu ve bekleme süresi botu kasan farklı ünlü e-sport oyuncuları bulunmaktadır. Q skiline dayalı bir oyun olduğu için benim tercihimde İonia yani Bekleme süresi botu tarafından olmasıdır. Curse takımının mid oyuncusu Mancloud’dan ezreal‘ın başlangıç olarak neler kasıldığına bakalım.. 2. olarak popüler oyuncuların buildlerini inceleyelim. Ezreal’ın popüler eşyaları : Şimdi gelelim benim düşüncelerime ve önerdiğim build’e ; ezreal kesinlikle yüksek damage’i olan , harrast...

Caitlyn Rehberi / Caitlyn İtem Rehberi

Merhaba arkadaşlar. Bu yazımızda Caitlyn Rehberi paylaşacağız. Gördüğümüz gibi rünlerimiz 9x hasar , 9x zırh , 9x büyü direnci , 2x atak hızı ve 1 tane de hasardan oluşmaktadır.   İtem olarak başlangıçta 1 doran 1 pot ve 1 de görüş alıyoruz. Daha sonra eğer ihtiyaç duyarsak bir tane daha doran alabiliriz. İlk bitirmemiz gereken eşya ebedi kılıç. Böylelikle rakiplerimize kritik vuruşlar atak rakiplerimizi oyundan düşürebiliriz.   Becerilerimizi resimdeki gibi yükseltirsek gayet başarılı bir oyun sergileyebiliriz.   Son olarak kabiliyet sayfamızı da resimdeki gibi yapıyoruz ve oyunumuzun keyfini sürüyoruz. Hepinize iyi oyunlar dilerim.

Support Lulu Rehberi / Support Lulu İtem Rehberi

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Lulu rehberinden bahsedeceğim. Gördünüz gibi rün olarak 9x büyü nüfuzu , 9x zırh , 6x büyü direnci , 3x mana yenileme , 3x can ile oyuna giriş yapıyoruz.  Eşyalar gördüğümüz gibi dizilebilir. Eğer karşıda ağresif bir support tercih edilmişse yadigar kalkanı tercih edebilirsiniz. Becerileri resimdeki gibi yaparak güzel bir oyun geçirebilirsiniz.E ve Q yeteneklerini birlikte kullanmayı ihmal etmeyin sakın. Kabiliyet sayfasını da resimdeki yaparsanız artık yanınızdaki taşıyıcıyı beslemek için size kimse engel olamaz Hepinize iyi oyunlar dilerim.

Pantheon Rehberi(Guide) – Pantheon İtem(Eşya) Rehberi

    Merhabalar arkadaşlar. Bu yazımızda Pantheon Rehberi ile karşınızdayız. Gördüğünüz gibi 9x zırh delme , 9x zırh , 9x büyü direnci ve 3x hareket hızı rünlerimizle(rune) oyuna giriyoruz.         Şimdi gelelim Pantheon İtem Rehberine. Başlangıçta resimdeki gibi de yapabilirsiniz veya doranla başlayıp sonradan da bot alabilirsiniz o sizin tercihinize kalmış.     Yeteneklerde gördüğümüz gibi öncelikle ilk yeteneğimizi açıyoruz. Bu yeteneğinizle birlikte mananızı çok fazla harcamadan rakibinizi dürtmenizi tavsiye ederim.     Geldik kabiliyetlere(masteries). Bunları da resimdeki yaparak oyuna girebilirsiniz. Sakın agresif oynamayı unutmayın. İyi oyunlar.

Metin2 12x Hilesi 2014

Metin2 12x Hilesi 2014 Merhaba arkadaşlar.Bu yazımda sizlerle 12x hilesini paylaşacağım.Bildiğiniz gibi 12x hilesi attığımız bir beceriyi 12 kere tekrar etmesini sağlıyor.Yani buradan şöyle bir sonuç çıkıyor ; eğer ki patron keserken zehirli bulutu 12 kere kullandığımızı düşünürsek elbet bunlardan biri patronun zehirlenmesine sebep olacaktır.Hilemizin kullanımı aslında çok basit.Rar dosyasından çıkan dosyanın içindeki pack dosyalarını metin2 pack dosyasına atıyoruz ve oyunumuza giriş yapıyoruz.İşte bu kadar.Hadi iyi oyunlar.   NOT:Sadece pvp serverlarda çalışmaktadır.   Metin2 12x hilesi indir

İnternet Üzerinden Değişik Yöntemlerle Para Kazanmak

Merhaba Arkadaşlar, İnternet üzerinden para kazanma hakkında sayısız makale yazılmıştır sizlerde bilirsiniz zaten şu yöntem bu yöntem birazda ben değineyim dedim bu konuya öncelikle internet üzerinden para kazanmak isteyen bir kişi kesinlikle emek vermeli o işe emeksiz işi at çöpe gitsin yani o derece internetten para kazanmak zor değil arkadaşlar sadece biraz uğraş istiyor zaman istiyorum kısaca başlayalım. Drop shipping ile internetten para kazanma: Komisyoncu olarak bilinen ticaret dalıdır. Siz müşteriyi bularak ondan ücreti ve ürünün teslim edileceği adresi alarak bunu direk çalıştığınız firmaya bildirerek ürünün teslimatını sağlayabilirsiniz. Aracı kişi olarak görev yapmaktasınız. ProjeX – xNetwork marketing ile internetten para kazanma: Firmaların satış...

League of Legends Yabancı Serverlarda (Westte & Eastte) Türkçe Oynamak

Merhaba Arkadaşlar,  League of legends yabancı serverlarda yani west ,east ve diğer yabancı serverların hepsinde dili türkçeye çevirmeyi anlatıcaz.  Gerçekten çoğu sitede bu paylaşım bulunuyor ama paylaşılacağında yararlı olabileceğini düşünen arkadaşlar olduğu için paylaşma ihtiyacı duydum.  Öncelikle bu konu hakkında adım adım gidicem.  1- League of Legends’ın kurulu olduğu klasöre giriyoruz.  2- İçerisinde RADS dosyasını açıyoruz ve System klasörüne giriyoruz.  3- Locale dosyasını sağ tıkla birlikte aç ile not defterinde açıyoruz. 4- Dosyanın içerisinde en_gb bir yazı vardır , onu tr_tr olarak değiştiriyoruz ve oyuna giriyoruz. Oyunda sesler, tüm yazılar ve açıklamalar hepsi türkçedir. Not : Dil türkçe için oyundaki ana...

League of Legends Yasuo Rehberi – Build

Merhaba MegaArşiv kullanıcıları , Bugünde sizlerle yasuo rehberini inceleyeceğiz. Yasuo gerçekten mükemmel, kullanımı zor olmayan ve oyunun gidişatını değiştirebilecek bir şampiyondur. Oynanışı hakkında da orta koridor da e ve q yu bol kullanaraka apc’ye karşı oynamanızı tavsiye ederim . Koridor safhasında gayet kolay minyon kesebilir ve karşınızdaki rakibi rahatsız edebilirsiniz , evet biraz rehberimizden bahsedeyim. Yasuo’nun Yanında Oynanabilicek Yardımcı Herolarla başlamak istiyorum ;  Başlıca nami ve wukong gerçekten yasuonun yanında muhteşem oynanabilecek şampiyonlardır sebebi ise wukong’un ultisinden nami’nin q skili ve ultisi ile havaya kaldırmasından dolayıdır. Bunların dışında Zac , katarina , volibear , ziggs , singed gibi şampiyonlarda oynanabilir....